Trött men ändå inspiration!

För tillfället känner jag mig väldigt trött, vet inte riktigt vad det beror på eftersom jag varit ledig i snart fem månader. Får väl hoppas att det inte är latmasken som anfallit mig. Är nog ganska tur att jag börjar skola den 8 november, kan tänka mig att det är livsfarligt att vara hemma för länge..

Nu äntligen i augusti har man fått känna av sommaren litegrann, är väl inte mycket men man får vara glad för det lilla. Får försöka andas in all sol så man får lite energi till den långa och trista vintern.

Nu har jag fått nya krafter och inspiration att göra om hemma. Har köpt nytt tyg till en sträck kappa i sovrummet. Ny stor kudde till vardagsrummet. Jag och C håller på att titta på en ny soffa. Lite nytt till pigan. Ska vända hyllan i vardagsrummet och köpa lite nytt pynt. Funderar även på en diskmaskin. Vi har iaf tänk fara till ikea och shoppa lite nytt.

Har fått tråkiga nyheter igår och ännu sämre blev det idag. Tänker på dig och hoppas att de går så bra det kan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp den på Mias!

2007-08-17 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0