Förändringar!

Jag tror jag har hamnat där också, fast jag var så säker på att jag inte skulle de. Mammorna som förändrar en massa när de blir mammor. De började med att jag absolut ville göra om nästan allt i min lägenhet, less på allt och ville ha bättre förvaringsmöjligheter. Ny kombibil (vilket var väldigt nödvändigt iför sig) Köpt en helt ny garderob med kläder. Mycket passade ju inte men fanns ju ett och annat som försvann ner i kartongen som jag skulle kunnat haft. De senaste är att jag tonat in brunt i mitt hår! Vilket jag aldrig trodde skulle hända. De vart fint men måste erkänna att jag hoppar till varje gång jag ser min bruna slinga i håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0