Shopping!

Jag älskar det, vet inte varför. Men känslan att hitta nått snyggt man bara måste ha, köpa det och sedan gå hela dagen och vara nöjd över sig själv för att man köpt det. Så känns det, kalla det beroende men de är ett av de bästa jag vet. Älskar shopping. Min mormor gick suckande efter mig hela dagen när jag och mamma sprang i affär efter affär för att hitta massa "väldigt" nödvändiga grejer.
Har införskaffat mig massa nya kläder åt mig och pigan. Nya mattor till sovrummet, duschdrapperi och förvaring till klädkammaren. Nu gäller det bara att lyckas få in allt i väskan tills man far hem.

Har även köpt en bil med C. En ford mondeo årsmodell 97 blev det. Går inte att ha barn utan kombi upptäckte vi rätt så fort.

Har även fått städat och putsat fönster i lägenheten, så nu känns det lite lättare att komma hem, inge roligt att ha det kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp, du är allt en rikitg shopoholic, men vad gör det? Hehe kom ihåg hur fantastiks din lägenhet är! Inte kan ni lämna den! /ordf. för föreningen Behåll Larssons i Umeå

2007-08-07 @ 13:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0