Jag blir så less!

Varför måste det hela tiden vara dåligt väder? Sommaren är den enda årstid du har tid att vara ute och då ska du måsta sitta inne för att det är skit väder. Okej det kunde varit regn idag, då hade de varit ännu sämre. Men 11.8 grader 10 juli är inte sommar!

Känner mig ganska säker på att inte få en bakelse i år. Ända sedan jag varit liten när min morfar levde har jag fått en bakelse om Sara dagen inte regnat. Saradagen infaller ju på fruntimmersveckan i mitten av juli och de har väl hänt att ca 3 gånger har det varit sol på den.

I morgon blir jag 22 år. Låg igår i sängen innan jag somnade och funderade på vad jag hade hunnit med under min 22 år. Kom fram till att jag gått 9 årig grundskola, gått tre år på gymnasiet och blivit usk:a. Har lite mer än en termin kvar till att vara färdig Sjuksköterska. Fött en alldeles underbar liten Alva. Blivit sambo och förlovad. De är ändå en hel del men jag har mycket kvar att uppleva och göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0