Rosa och hjärtan..

Ja rosa och hjärtan är de som kan sammanfatta min födelsedag bäst..

När jag beställde tårta bestämde jag mig för en prinsesstårta, såklart när de var jag som valde blev det en rosa, så gulligt! Fick underbart vackra rosor från chrille och Alva en blandning av ljus och mörkrosa, fick även ett jätte fint halsband med ett silverhjärta. Fick även en bukett av vännerna blandning av olika blommor i olika rosa färger, av dem fick jag även ett super sött litet armband med ett hjärta. Min systrar gav också ett halsband med ett hjärta i rosa glas och rosa underkläder. Min mormor gav även hon en blombukett med rosa blommor av henne fick jag även en dammsugare och en nitlott. Mina föräldrar gav en kristallkrona från ikea och Escadas nya doft. Fick av kusinen en tulpanvas full i godis och av Elli en lott som jag vann 50 kronor på.

Så sammanfattar man dagen så måste jag säga att hjärtan och rosa dominerade starkt! De var en väldigt bra födelsedag blev bjuden på lunch av hjärtat och fika av syrran. Vi grillade ett gäng och sen åt vi en massa tårta. Nu är de ett år till nästa födelsedag och då blir man 23!! Shit nu börjar man bli gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0