Snart är man hemma igen..

Snart är sommaren över och vardagen kommer igång igen. Visst jag har gjort mycket hushållssysslor här hos mina föräldrar, men det är ju inget jämfört vad man gör där hemma. Nu med Alva har man en enorm tvätthög på tre dar. Ser på ett sätt framemot att fara hem, vilket jag ofta annars inte gör. känns som att vi har en väldigt konstig familjesitution här. Blir bättre där och sen älskar jag min lägenhet, hur ska jag kunna flytta ifrån den? När man kommer hem är de bara TIO veckor tills jag börjar skolan igen, hjälp var tog de halvåret vägen? När jag var gravid tog tio veckor hur länge som helst men nu när piagn är född rinner tiden bara i väg. Men de är bra man får köra igång, man blir lat av att vara mammaledig!

Planen är att börja fara hem efter pigans läkarbesök den 23/8. Men eftersom vi inte har gjort så mycket med familjen lutar de åt att vi tar flyget till göteborg och hälsar på C´s syster och även Sara och Johan. Vi har planer på Lisseberg och äta på resturang, sen lär ju jag shoppa en massa det är ju vinter och kallt snart.

Tittar ut och ser att solen skiner 20.07 på kvällen, varför kan den inte lysa på dagarna? Vill kunna vara ute och sola och promenera med vagnen. Har inte badat en enda gång den här sommaren! Mycket skumt. Far till umeå i morgon och hoppas att vädergudarna för en gångs skull är med mig..

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Sara! Hittade hit till din blogg och måste ju bara säga GRATTIS!!! Hade ingen aning om att ni två har fått en liten tjej, så vilken överaskning att läsa om det här. Hoppas livet är bra med er alla tre och än en gång GRATTIS!
Kram /Malin

2007-07-30 @ 23:03:02
URL: http://www.heedhall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0