Dop..

Dopet för våran älskade Alva Linnea gick väl bra. Supergoda tårtor och bullar hade min familj lyckas baka ihop. Själv är jag så stolt över mina kolamuffins med dajm, brukar annars inte baka nått så lite stolt över mig själv måste jag få vara. Mycket folk kom det och pigan tog de ändå rätt bra, lite gråt i kyrkan men annars var hon jätte snäll och sov resterande tid i sin vagn. Fina prestenter fick hon, måste nog bara ta och införskaffa mig ett smyckeskrin åt alla fina smycken som hon fick.

Men de fanns lite regnmoln över den annars så otroligt vackra sommardag som det annars var..

Idag har jag varit och shoppat mig en ny klänning och leggins, fin tror jag att jag blir ellert hoppas iaf. Nu ska jag fara och äta mig mätt i magen på palt hos mormor, smasken ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0