Mitt år 2007

Nytt år 2008, för 23 år sedan befann jag mig i min mammas mage. Tro inte att jag börjar få mer åldernoja för att jag fyller 23 år, eller jo kanske :-P

Tänkte börja mitt bloggande de här året med en lista eftresom jag varit så dålig på att blogga förra året, ska bli ändring!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fick barn, världens underbaraste lilla Alva!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tog aldrig några nyårslöften förra året.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Sofie fick en underbaring, Klara.

4. Dog någon som stod dig nära?
Jo min "andra" morfar Harry!

5.Vilka länder besökte du?
Finland :-)

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mer nöjen och bättre väder :-p

7. Vilket/Vilka datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
17 mars då lilla Alva föddes!

8. Vad var din största framgång 2007?
Att bli mamma.

9. Största misstaget?
hmm vet inte..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Varit förkyld typ hela hösten, aldrig varit så ofta sjuk förut!

11. Bästa köpet?
hmm måste nog ändå vara våran bil.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
bilen, hmm tycker det har gått fruktansvärt mkt pengar i år.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få en liten dotter, lyckan går inte att beskriva!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Apologize helt klart 2007 bästa låt!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sagt mer vad jag tycker och inte håller allt för mig själv!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Låtit andra bestämma över mig

18. Hur tillbringade du julen?
Med min familj i gällivare. Alvas första jul!

19. Blev du kär i år?
inte nykär :-p

20. Favoritprogram på TV?
Greys anatomy

21. Bästa boken du läste i år?
Tror jag inte lyckas läsa ut en enda bok :-o

22. Största musikaliska upptäckten?
Amanada från idol, så bra!

24. Något du önskade dig och fick?
En digitalkamera, pengar och presentkort :-D

25. Något du önskade dig men inte fick?
hmm jag önskade mig inte så mkt jo förresten en volymmaster.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag och vänner grillade middag och åt tårta :-D

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Tråkig, har shoppat så lite åt mig själv!

29. Vad fick dig att må bra?
Att bli mamma!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law *mums*

31. Vem saknade du?
Sara och Johan ser man så sällan!

32. De bästa nya människorna du träffade?
Ann och robban, otroliga människor!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad otroligt många vuxenpoäng du har fått i år var min första tanke :) Jag snor listan från dig....

2008-01-23 @ 22:15:22
URL: http://eerkiperki.blogg.se
Postat av: Erika

Hörru, du skulle ju bli bättre på att blogga... Uppdatera!

2008-01-24 @ 21:57:51
URL: http://eerkiperki.blogg.se
Postat av: Sara

Blogga Sara!!! ;)

2008-03-22 @ 16:30:43
URL: http://saravikberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0